Logo
 Boven de € 99,- geen verzendkosten - Nieuwste baby- en kindermode - Haal zelf op       iDeal Betaal met iDeal Mister Cash Betaal met iDeal     Creditcard Betaal met iDeal Betaal met iDeal
Winkelwagen
Geen artikelen

Verfijn het assortiment

Geslacht




Seizoen



Kledingmaten

























Schoenmaten letters







Schoenmaten cijfers




































Merk





















Categorie
















Klachten

Heb je een klacht over een artikel, onze dienstverlening of over (de bezorging van) je bestelling?
Voor het aanmelden van een klacht of defect geldt een andere procedure dan voor retourneren van artikelen. Wij verzoeken u om de klacht zo snel mogelijk, doch uiterlijk binnen twee maanden, aan ons kenbaar te maken. Dit kan per e-mail: info@zusenzoon.nl en daar kunt u ook een terugbelverzoek doen. Dit is voor u kosteloos.
We reageren zo spoedig mogelijk op uw klacht en zullen, in overleg met u, het probleem zo spoedig mogelijk oplossen. Indien u de klacht per e-mail aan ons kenbaar maakt, verzoeken wij u uw ordernummer en telefoonnummer te vermelden zodat wij contact met u op kunnen nemen. We hanteren een maximum reactietermijn van 7 dagen.